Fragt og levering

Designstore levere til både Danmark, Norge & Sverige. Ønsker du levering til andre lande, skal du kontakte vores kundeservice på info@designstore.dk

Vores normale leveringstid fra bestilling til levering er 1 - 2 hverdage (man-fre). Du modtager en e-mail med forsendelsesbekræftelse og trackingnummer, når din pakke forlader vores lager. På det link kan du følge din pakke hos GLS eller inden for 48 timer. 

Nyd fordelene ved at handle hos os - Hos Designstore tilbyder vi gratis levering til vores kunder, hvis de køber for over 599 kroner. Det betyder, at når du tilføjer varer til din indkøbskurv og det samlede beløb når eller overstiger 599 kroner, vil omkostningerne ved levering automatisk blive fratrukket din samlede regning. Dermed vil du kunne spare penge på fragt og få dine køb leveret direkte til din dør uden ekstra omkostninger. Dette er vores måde at takke dig for dit køb hos os på Designstore.

Hos Designstore leverer vi også direkte til pakkeshopper. Du skal sætte kryds i feltet (levering til pakkeshop) eller skrive din egen adresse på som leveringsadresse. Er du ikke hjemme ved levering, vil din pakken derefter  blive leveret i den nærmeste pakkeshop, og du vil få besked på mail og sms, hvor pakken er leveret og hvornår du kan afhente pakken. OBS: Husk altid gyldigt ID ved afhentning på pakkeshop. 

Returnering

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. Består ordren af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti, eller den sidste del.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Dette kan gøres ved at kontakte os på mail: info@designstore.dk. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Du kan kontakte os på info@designstore.dk

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi tilbageholder betalingen indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du fremsender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Designstore A.P møllers Allé 39A Nord 2791 Dragør

Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse.


Reklamation

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, vil Designstore tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, om du skal have pengene tilbage eller evt. have afslag i prisen, alt afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Designstore skal kontaktes inden varerne sendes retur. Hvis varen er blevet skadet under transporten, er det bedst at klage omgående.

Designstore kan ikke holdes ansvarlig for vare, kunden selv har givet sit samtykke på "må stilles uden kvittering".

Vi anbefaler på det KRAFTIGSTE at du ikke tager en vare i brug, før reklamationen er færdigbehandlet.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Designstore A.P møllers Allé 39A Nord 2791 Dragør